Saturday, July 24, 2010

Malaysia Juara World Cup 2014

Petang-petang ini, bila kerja semua dah siap. Maka saya pun dengan gatal-gatal tangan ni, menguploadkan posting yang bukan-bukan..Saja nak upload sebab nak hilangkan kebosanan yang kian menebal di dalam diri ini. Kawan-kawan semua tengah busy, kalau kacau nanti comfirm dapat... dapat maki.. Jadi cara yang terbaik adalah buat benda-benda yang boleh mendatangkan faedah pada diri sendiri dan untuk umat Islam khususnya.. Jadi tuan-tuan sekalian, renung-renungkanlah..

Sensasi: memandangkan Sotong Paul bakal bersara,ada sesetengah pihak yang cuba melatih binatang peliharaan mereka supaya menjadi peramal terkemuka seperti sotong Paul...dengan meletakkan ikan bilis (letaklah yang lebih sedap sikit..Apelah..) di dalam pinggan ,kucing pemilik akan memilih pinggan dimana bendera negara yang bakal memenangi World Cup 2010...tapi FAIL la..hahahaha!!!

(Ada ke bagi bilis... apa brand)

Sebelum bersara Sotong Paul (Paul the Octopus) telah meramalkan terlebih dahulu Juara World Cup 2014...amat mengejutkan sekali dan pasti huru hara akan terjadi sekiranya penduduk dunia melihat perkembangan ini...ini antara ayat-ayat yang dapat saya rakamkan yang telah keluar dari mulut-mulut mereka yang terlopong ibarat gua niah di Sarawak itu!!

Fernando Torres: Oh! is it real????

Wayne Rooney: OMG!

Lionel Messi: Please no!!!

Sir ALex Ferguson: I'll kill you, you stupid octopus!!

Andrei Arshavin: #@$%&^$#@$#@#$@$%*??? (maaf kerana penulis tidak memahami bahasa Russia)

Zainal Abidin Hassan: Malaysia Boleh!!

Ramachandran: Aaayoyoyo... Banyak betul ka? (nota: beliau ialah penebar roti canai di tempat saya)


Moralnya: Jangan percaya pada tilikkan walau apa pun kerana ia sudah termasuk dalam kategori mensyirikkan Allah s.w.t. tak kisahlah haiwan apa sekali pun. Tolong jangan percaya kerana itu adalah agenda kaum-kaum musyrik untuk menyesat dan merosakkan akidah umat Islam. Janganlah kita lupa bahawa mensyirikkan Allah itu adalah salah satu dosa yang amat besar..
 

Cuba anda semua fahami mesej yang ingin disampai oleh watak kartun yang juga rakan kepada Spongebob ini iaitu Mr.Squidword. Bagi sesiapa yang telah terpesong dan terpercaya benda-benda seperti ini. Diharapkan agar anda semua bertaubat. Insyaallah Allah s.w.t akan menerima taubat anda semua. Akhir kata dari saya pihak Feedyoursoul84 selamat mencari ilmu dan beramal. Assalamualaikum....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...