Monday, August 09, 2010

Jangan Beli Kurma Ini


Salam Mubarak dan selamat menyambut bulan Ramadhan yang bakal menjelang tiba kepada pembaca setia feedyoursoul84. Dalam kita sibuk menjalankan tanggungjawab dan menunaikan ibadat puasa hendaklah kita berhati-hati dalam berbelanja terutama dalam membeli buah KURMA kerana didapati dalam pasaran sekarang terdapat KURMA yang berasal dari negara haram ISRAEL Laknatullah.

Ia bercetak jenama Jordan River. Ia sebenarnya bukan dari Jordan tetapi dihasilkan dari negara Israel dan diimport serta dikotakkan di Singapura tapi di edarkan di Malaysia. Ia ditanam di satu kawasan luas di bahagian timur Isreal yang bersempadan dengan Palestin. Ia dipunyai oleh seorang Yahudi yang kaya...dan ramai pekerja-pekerjanya berbangsa Yahudi dan hasil penjualan kurma itu digunakan untuk tabung orang-orang Yahudi.


Pendedahan ini dibuat oleh akhbar Berita Harian Singapura. Para Muslimin sekalian diharap jangan membeli kurma jenis ini..kasihanilah rakyat-rakyat Palestin yang hari-hari ditindas dan dibunuh kejam oleh rejim Yahudi ini.

Perangi Yahudi dalam apa cara sekalipun, walaupun dari segi ekonomi kerana itu sajalah yang mampu kita lakukan untuk saudara-saudara Islam kita di bumi yang di berkati Palestin.

5 comments:

  1. saya beli kurma giant..murah je xD

    ReplyDelete
  2. Salam.. wah ljunya cik nur areefah ni bg comment.. bru je postkn artikel ni.. thanks sbb berikan komen ye.. mtk disebarkn utk pmbce2 lain. jangan smpai ada yg terbeli nt..

    ReplyDelete
  3. ooo..memang tak pernah beli kurma ni..thanks for the info...

    ReplyDelete
  4. salam..

    nasib baek beli kurma murah je :) syukran share.. ni saje la yg kite mampu wat untuk saudara di palestin..
    mohon share ke fb ye..

    ReplyDelete
  5. Salam semua..terima ksih pd cik nabilah abd rahman dan saudari "LOH" moga ramadhan ini memberikan 1001 hikmah pd kita.. sila sebarkan pd semua ya.. moga kita mndpt rahmat kerana ini sajalah,jihad yg kita semua pling berupaya utk lakukan.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...